måndag 6 september 2010

sådärja!

Kom hem från stallet precis, skönt att rensa tankarna lite. Har duschat och tänkte ta mig något att äta. Ska krypa ner i soffan och kolla på tv med mamma och pappa sen.
Det var hoppning idag, riktigt roligt. Och det gick riktigt bra för mig och Bf. Tråkigt bara att jag måste välja bort ridning nu., ska ju trots allt fortsätta med innebandyn. Det ligger högst på listan, men jag har ju tillgång till häst hos mina grannar så jag kan ju lika gärna rida där på kvällarna faktiskt.
Har inte haft tillgång till dator på hela dagen!
Haft fullt upp med andra ord.
Sov ju hos Victor inatt, eftersom jag skulle till tandläkaren idag i Linköping.
Tog massa kort och skit hos dem, och sen fick jag ha någon "lera" i käften som var ganska obehaglig att ta bort. Men det gick toppen, fårse om det blir tandställning.

Käkade frukost och satt och pratade med Victors föräldrar hela förmiddagen sen tog jag mig en sväng på stan för att kolla lite. Hittade ett par skor, örhängen, ring och leggins och

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar