måndag 13 september 2010

bra start !


Känner att denna dag var guld värd !
Förutom förlusten, men ah.., vad ska man säga? de var inte värda vinsten någonstans, så sjukt fult spelat. De tjänar inget på det framöver iallafall. Men grattis, hoppas ni är nöjda Boxholm.
Kändes riktigt bra att börja säsongen med en träningsmatch, kommer in i det direkt. Men det hade inte gjort något att ha varit med och tränat på försäsongen lite mer, så det ångrar jag liiiite. Men jag var på topp idag och orkade mer än vad jag trodde jag skulle göra.
Bra start på mitt nya liv :D
Nu jävlar ska det bli ändringar på allt förutom en sak,. men det gör ingenting !

Ska snart gosa ner mig i sängen och somna för mig själv-skönt !
Hoppas på en lika bra dag imorgon !
Förresten, som jag antar att ni förstått så är jag singel igen ;b huhu ! Lika bra det.
Känns faktiskt rätt.

Godnatt snyggingar, ♥

1 kommentar: