måndag 20 september 2010

bradag!


Har precis käkat och duschat !
Ska lägga mig i sängen snart för att sova, är faktiskt lite trött. Imorgon är det inte alls något speciellt tror jag inte.
Gick upp vid kvart i fem idag för att följa med mamma till jobbet och se om jag var "duglig" och tydligen var jag det för när jag kom hem sa hon att jag fick jobbet :D wooohp ! äntligen mer pengar än studiebidraget varje måndag, underbart! Så det gjorde min dag !
Sen gick det faktiskt ganska bra på matteprovet, men ska inte säga för mycket. Kan lika gärna ha gått skit, men det är sånt som märks när jag får resultatet. Hoppas kan man ju alltid göra iallafall !

Men det bästa med dagen var TRÄNInGen, fan vad kul det var att komma igång och träna igen !
Gjorde Beep-test och sen vanlig träning. Spelade match och lite övningar !
Innebandy♥

Har också en sak ni kan läsa om all skit som hände i helgen. De har hittat idioterna som skadade Ted.
http://corren.se/ostergotland/kinda/?articleId=5359473&date&menuids

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar