torsdag 17 december 2009

you make me sing.



* om allt bara kunde falla på plats
Känns som det behövs snart. Har verkligen inte gjort ett skit denna vecka.
Suttit hemma och ruttnat känns det som, behöver komma igång med träningen så fort som möjligt ! Nästa vecka struntar jag i om jag är sjuk, för jag måste träna! Får spader snart.
Iallafall imorgon är det sista riktigt skoldagen för denna termin. Ska verkligen inte öppna en enda bok under lovet, iallafall inte som har med skolan att göra vilket är UNDERBART !
Det bästa är att..
* Man slipper tänka på skolarbete på 9 veckor
* Har praktik i 5 veckor efter jullovet
* Direkt efter praktiken har vi 1 veckas sportlov
* Har gjort det sista skolarbetet för detta år.
* Har verkligen hittat en klass och linje jag trivs med, skönt !

Ska lägga mig och kolla på Sunes jul nu :)
Ibland känns det som det börjar växa fram något..

2 kommentarer: