onsdag 30 december 2009

2009..

året som varit.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Absolut, vilket jag är glad över !
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, så behövde inte tänka på det :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? Nej :)
5. Vilka länder besökte du? Tyskland och Danmark !
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En helt underbar sommar med fantastiska vänner :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 Februari, 27 Maj, 25 Augusti, 3 September, 13 November, 30 December.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag vågade ta steget till att säga ifrån på riktigt till slut. Och att jag vet vad jag ska satsa på i framtiden :)
9. Största misstaget? Att jag inte lämnade dig vid första misstaget du gjorde.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, har opererat mig fredagen den 13 November.
11. Bästa köpet? Datorn !
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder ;b
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? De dagarna vi spenderade tillsammans i september.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Allt från Melissa horn & Lars Winnerbäck.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Kan inte sätta fingret på, men något gladare :) men haft de ledsna dagarna också, väldigt många.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Haft fördomar
18. Hur tillbringar du julen? Självklart med familjen.
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? Vet inget.
21. Bästa boken du läste i år? aldrig mer äcklig
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn & Erik Linder
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Inget speciellt, men hade en bra födelsedag med Frida, Milli och världens bästa bror
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var ute och åt med min bror hans tjej och milli :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, att det inte fanns falska människor.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart/vit
29. Vad fick dig att må bra? Hittat någon jag verkligen kunde prata med,.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha, vet inte !
31. Vem saknade du? Ja dig.
32. De bästa nya människorna du träffade? Den nya klassen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar