onsdag 16 december 2009

But nothing ever happens and I wonder

Har precis tagit en varm och skön dusch efter att ha fixat lite mat till mamma och oss ikväll :)
Bror åkte på kryssning med Joakim idag, hoppas ni får det kul !
Hade sovmorgon idag och det var riktigt skönt, dock så gjorde vi knappt ett skit i skolan idag så hade lika gärna kunnat vara hemma. Hade hoppats på att få träna idag med, men denna dumma förskylning kommer jag väl aldrig kunna träna, inte gjort det på 5 veckor ;o
Först kan jag inte träna pga operation, och nu pga att jag är sjuk, trist !

Igår innan jag skulle sluta min ögon för att sova så fick jag plötsligt upp en bild i huvudet.
Den ena bilden ledde till den andra och tillslut var det försent för att ens komma på tanken att sluta ögonen och försöka somna. Tankarna var för långt borta för att kunna koncentrera sig på annat.
Aja, nog pratat om det.. Ibland är det inte som det ska bara, men det får man leva med :)

Hoppas på en helg tillsammans med vännerna ! Nu blir det att börja läsa boken aldrig mera äcklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar