söndag 20 december 2009

Fantatiskt.

Åt frukost för 1 h sedan och nu har jag städat rummet lite och pratat med en helt fantastiskt vän :) pappa damsuger just nu mitt rum.
Känns som jag har sovit bort hela dagen. Kom inte hem förens kl 02.30 igår, det blev lite senare än beräknat. Men tiden går fort när man har kul :)
Igår tittade jag, Ida och Frida på när a-laget spelade :) bror lyckades få in ett mål :)
Ida och jag bakade pepparkakor medans Frida var på Kalas hos sin kusin.
Frida och Jessika kom lite senare och höll oss sällskap, dekorerade pepparkakorna och bara myste, lagade mat och lite :)
Klippte och färgade Fridas hår på kvällen, det blev verkligen jätte bra :) och hon vart nöjd också :D
Blev fula bilder och massa skratt också :)
I fredags var jag, Towe och Julia bjuda på middag av Fredrik, Filip och Henric. Maten var verkligen jätte god, kvällen kunde inte bli bättre :) Har fått klart för mig att jag är sämst på familje geni också.

Helgen kunde med andra ord inte bli bättre :) Ska bara ta det lugnt idag, ut och fotografera lite oså :) ikväll kanske det blir film med vännerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar