torsdag 24 december 2009

God Jul.

Snart är denna dag slut, eller det roliga är väl slut nu tycker jag. Är ju julklapparna man se fram emot mest !
Har varit en jätte bra dag faktiskt :)
Gick upp runt 10 tiden, käkade frukost och åkte iväg till mina kusiners grannar för att säga God Jul. Åt mat runt kl 2 tiden sen kollade vi som vanligt på Kalle Anka :p
Bror klädde ut sig som tomte, och det var längesen jag skrattade så mycket ! haha, bra gjort broder !
Nu blir det nog film och sen bara mysa med familj och släkt :)
Hoppas jag får träffa diiig i helgen :D

Jag fick nog den bästa julklappen.
* Karolina Widars innebandy klubba som hon spelade VM finalen med :d fantastiskt ! signerad
* Små handdukar till innebandyn
* Böcker
* Film
* Klänning från gina !
* Pengar
* Möbler till rummet
* Stockholms resa

Bilder från idag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar