fredag 14 maj 2010

Min tjej.



Tjejen är min bästa vän, och när jag säger bästa vän, då menar jag verkligen bästa vän.
Det finns ingen tjej som hon. Hon betyder något enormt mycket för mig.
Så blyg, så himla underbar. Visst vi har våra stunder när vi är små tjuriga, men i nästa sekund skrattar vi bort det.
Jag fick skratta ur mig en massa minnen och dumheter en stund med henne när jag kom hem idag. Och det var behövligt.
Är så glad över att jag träffat henne, hon är min tjej ! Att vi går på samma skola, samma klass och tillbringar dagarna tillsammans gör mig glad.
Så mycket grejer vi gjort tillsammans och de stunderna vi gråtit i varandras famnar och skrattat tillsammans.
Från sexan till nian, ett litet uppehåll i början på ettan, men sen när jag bytte skola och program blev vi i samma klass igen. Och det är inte lite bra !
Tjejen, du får mig att må så bra. Glöm inte bort det.
Vi vet att vi inte klarar oss utan varandra, för när vi varit osams har ingen av oss klarat det. Vi hör ihop och det vet båda två.

En sann vän är en sällsynt fågel - sårätt !

Jag älskar dig Imilia Hanna Elisabet Carlsson.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar