lördag 22 maj 2010

Happy !

Tror jag faktiskt blivit sjuk, eller så är det skolan som gör mig galet trött.
Förutom på morgonen, för idag vaknade jag vid 7 och kunde inte somna om på ett jävla tag. Men tillslut somnade jag om och sov iallafall till klockan 9.
Det är inte riktigt lik mig, men så är det ibland! Somnade vid halv 10 i soffan igår också så blir jag väckt av att min bror dummar sig med mig, snällt va ?

Idag är det party som gäller, tillsammans med mina b-rudar !
Känner att jag har 3 riktigt bra helger framför mig faktiskt.
Nästa helg ska jag tillbringa i jkpg tillsammans med Bella, Sara och Nellie. Grilla, rixfm och massa mys.
Helgen efter det ska min bror gå bal och sen tar han studenten ! Ska bli roligt.
Och helgen efter det så slutar vi skolan och får SOMMARLOV ! Det ska firas med klassfest :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar