tisdag 11 maj 2010

Bradag !








Mina goda chokladbollar jag gjort ikväll :)

Mamma har gjort om i våran lilla hall ! Det blev riktigt fint, enligt mig!
Nu väntas bara att golvet ska rivas i köket och den andra hallen. Sen blir det nytt golv som jag hoppas blir fint också :)
Har lyckats bli klar med..
*Engelska redovisningen
* Arbetsmiljö och säkerhets uppsats
*Halva samhällen
idag, och det får jag nöja mig med. Gjorde det mesta av matten på lektionen idag. Så jag hoppas att nationella imorgon går bra.
Fast något som börjat dåligt denna veckan är.. att jag försovit mig 2 dagar nu. Inte bra, men men så kan det vara ibland.

Men det som gjorde min kväll idag var att världens bästa Morbror Göran ringde så jag fick prata med min lilla bebis. Vill gosa med honom snart, plutten som snart är 2,5 !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar