söndag 28 februari 2010

toppen helg !

Dags att ta tag i sitt liv snart kanske.. Denna helg har varit händelserik, minst sagt!
I fredags hade jag tjejerna här på middag och fest. Kom lite andra typer på kvällen, vilket var väldigt trevligt!
En kväll som kommer finnas kvar länge. Bilder finns, men.. min dator är lite käpp så de kommer in någon annan dag !
Igår var jag och Milli på fest hos Jesper. Väldigt trevligt :)
Dansade och hade riktigt skoj. Mindre roligt dagen efter, menmen. Man mår väl som man förtjänar antar jag;) Fast det är nog mer synd om min käre vän Milli..

Har planerat träningsschemat nu. Fasen så bra det kommer bli! Bara jag håller det nu, men det ska jag göra. Har fått med mamma på det också, så det blir bra!
Ska lägga mig i soffan och se film nu,!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar