fredag 12 februari 2010

11-0 till vårat IBF !


Ojojoj, är det bra nu eller ? ohyes !
Vi vann mot JIK med 11-0 är det bra eller ? ja det är det, och inte lite heller :D
Nu är vi klara till kvalet ! wooho.

Haft en bra dag annars faktiskt, var inte på topp humör inför matchen. Trodde inte alls att jag skulle få spela idag eftersom vi mötte JIK som låg 2a och vi 3a, så vi var med andra ord tvungna att vinna ikväll om vi skulle komma upp.. och det gjorde vi ju. Men jag fick spela 2 perioder vilket jag är riktigt nöjd med. Gjorde mitt bästa vilket man ska göra, men idag var det nog lite extra. Vet inte vad som hände riktigt !

Nu är det bara att tagga inför söndag då vi möter Husar hemma :D

2 kommentarer:

  1. hörrö har du inga fler bilder från jik-matchen?? :) på söndag kör vi igen :)

    SvaraRadera
  2. Jo jag har några fler :) Kan lägga in de senare, men det är inga bra bilder :/ Men kan försöka fixa de lite ! :)

    SvaraRadera