onsdag 3 februari 2010

Lundmark

du fick mig att tänka tillbaka på alla minnen vi haft..
här kommer några av de.













































Bilder på denna tjej och jag är ett minne.
Alla bilder har sin dag och sin tid.
Men jag minns sommaren vi spenderade tillsammans, att vi gjorde då.
grillkvällarna vid sjön, festen i rydsnäs, min konfa, midsommar, din konfa, stugan, innebandy dagarna, fotografering vid lekparken, mötet med de vi föll för (haha), mögel, trasig cykel, din & min födelsedag, nätterna vi pratade oss igenom, cykelturen då vi mötte massa djur, skolavslutningen, fair play cup och mycket mer.

Skulle kunna sitta och skriva hur många minnen som helst efter denna sommaren.
Även att vi inte umgåts på över 1 år så har du alltid funnits där för mig och jag har alltid funnits där för dig. På något sätt har båda vetat om att vi funnits där för varandra, bara inte tagit steget till att göra något åt det.
Men det jag vill säga med detta är egentligen att.. jag saknar dig Maja.
Även att jag inte alltid visar det så är det faktiskt så.
Du kommer alltid vara en speciell person för mig.
Jag älskar dig.

Du och Frida är två systrar jag alltid sett upp till. Som jag alltid har kunnat vända mig till om det har varit något. Ni har alltid funnits där för mig och det är jag glad över.

2 kommentarer: