onsdag 3 februari 2010

dagens.

Vakande upp hos Ida Clasén idag :) Har varit där hela dagen.
Kan inte påstå att jag har gjort så mycket mer än sovit hela dagen. Ring till tandläkaren och gnällt. Imorgon ska jag dit och få bort den här äckliga värken. Fy vad trött jag är på den.
Träningen var lugn kväll :) Hanna tränade oss idag, eftersom våran ena tränare är sjuk och den andra jobbade.
Ligger i sängen och myser med kissen lite. Lyssnar på skön musik och drömmer mig bort.
Imorgon ska jag, Ida, Frida & Maja ner till Jkpg och kolla på när tjejerna spelar DM ! Ska bli riktigt roligt.

Dagens favorit : Maja Lundmark

2 kommentarer:

  1. fridilusen ska ju med som spelare, så vi blir väll utan henne ?
    du är inte så dum du heller (: <3

    SvaraRadera
  2. jag vet faktiskt inte om hon ska det ;b det märks imorgon ! <3

    SvaraRadera