tisdag 24 november 2009

if only you..


Har spenderat dagen med Susanna :)
Har varit mycket mysigt.
Gjort prov idag som jag knappt pluggat på, men susanna hjälpte mig i sista minut :)
Tack för det tjejen, hade aldrig fixat det annars :)
Susanna och jag har kollat på film med David idag också !

Allt känns mycket bättre nu när allt är som vanligt :)
Att vi äntligen umgås igen efter allt som vi varit upptagna med..
Du är min bästa kompis tjejen !
underbart att vi har varandra ;b
<3


-------------------------------------------------------------------
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar