torsdag 24 september 2009

UNDERBART är bara förnamnet !

Onsdags : Träningen gick kanon kändes det som ! Lyckades ta sönder mina bästa byxor ;o inte alls bra. Så tänker på om jag ska investera ett par nya kanske ;) ? älskar de ju som sagt !
Fick våra saker från innebandyn också :)
* Träningställ
* strumpor
* väska
* Mysdress
* T-shirt
Bra grejjer det :D

Torsdags : Var i skolan, sen så övningskörde jag lite ;d riktigt bra gick det för att inte ha kört så värst mycket :) härligt !
Åkte och var med Anna och Filip lite också :) alltid trevligt ! like like :)

IDAG : Slutade kvart i 12 :) orienterade på idrotten, gick riktigt bra :D fasen vad nöjd jag är :D
Sen har jag varit med en helt underbar person hela kvällen tills nu :) gud vad mysigt det har varit ! Dig tycker jag om, faktiskt !

Nu ska jag sova, och imorgon ska jag sova riktigt länge sen övningsköra :)
Jag saknar dig redan min stjärna.. du har gjort min dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar