söndag 13 september 2009


Gårdagen var livad ;) men riktigt rolig !
tack för pratstunden och att du lyssnade :) det var skönt att prata av sig lite !

Anna och jag bakade kladdkaka och inväntade de två nötterna :) vi kollade på film, käkade pizza o de levde sitt eget lilla liv ibland :)

Idag har jag iallafall städat mitt rum från grunden :) kändes skönt, och snart får jag mina nya möbler, så det är lite tomt just nu :) men annars vart det bra, rent och fint :D
Milli kom och hälsade på en sväng också :) trevligt, du är underbart tjejen. Låt det alltid vara vi två :D

Har varit ute o sprungit också, riktigt skönt :) ser fram emot veckan.
Måndag: träning
Tisdag: match mot boxholm
Onsdag: träning
Fredag: Dm
När det står sånt på schemat är det underbart ;D

Hade hoppats på besök av dig ikväll.., men det blev ändrat nu.. i miss you honey :( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar