lördag 19 september 2009


Bild sen skolavslutninge (:

Dagen.

Anna sov här inatt, så jag vaknade tillsammans med henne :) mysigt ! Milli åkte hem runt kl 22.00 igår, tråkigt men det blir fler gånger :)
Milli och jag åkte med bror in till tranås för att kolla lite och käka :) Jag köpte en väska och hårband :) vilket jag aldrig kommer använda. Vi åt pizza, det var flötigt men gott !
Sen hade någon av oss lyckats kolla fel på busstiderna, så bussen kom inte förens vid halv 6, okej det var jag som hade kollat fel :)
Pappa hämtade mig i Österbymo och hade sagt tidigare idag att han höll på att byta golv men han sa inte vart. Så när vi kom hem ville jag se vart det var, och så när han visade var det ute i garaget han bytte golv. Riktigt rolig överraskning !
Mamma och pappa har varit i stan med, fast inte samma som mig och milli haha ! De hade köpt en jätte stor fin tavla, som det kommer bild på imorgon antar jag :) Det var riktigt snyggt ! Och sen lite små grejjer :)

Imorgon är det upp tidigt, ta en promenad och sen åka in till matchen :) Hoppas bara på att det går som det ska gå ! för jag vill inte ha mer problem med ryggen, fy !

Ska snart sova, så jag inte är så jätte trött. Eftersom jag inte kan sova så mycket på nätterna pga värken är det ganska jobbigt.. men försöka går ju :)
Imorgon blir det bio också, men dig kanske :)

Tack för att du gör mina dagar bättre , du är fantastisk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar