onsdag 16 september 2009


Dagens Favorit: finns bara en :) DU !

Det är helt sjukt hur glad man kan bli bara av att se ett leende, eller att få ett "hej". Jag har aldrig känt denna känsla innan, du får mig att må helt fantastiskt bra !

Iallafall, Träningen i måndags gick hur bra som helst :D längesen jag verkligen gjorde så mycket nytta !
matchen igår gick mindre bra.. vi förlorade med 6-4 vilket vi inte borde gjort ! Eftersom vi spelade ett så pass mycket bättre spel än de, det var ganska fula :P sen kunde man ju få bättre domare, men ska inte klaga allt för mycket :) Vi var kanske inte de schysstaste på planen heller :P Men men, grattis till vinsten Boxholm :D
Jag lyckades även bli tacklad över sargen, så jag slog i hela vänstra delen av mig, så jag har skapligt ont i ryggen idag, så antar att det inte blir någon match för mig på fredag, vilken jag gärna hade velat vara med på, eftersom det är DM.. Men hoppas iallafall att jag blir bättre, för träningen idag vart inte riktigt så bra som jag hoppades på, trodde inte att jag skulle få såhär ont efter :s menmen ! ibland lyckas även jag ;)

Nu har jag nyss duschat och ätit lite :) ska plugga lite om jag orkar, annars finns det tid över imorgon :)
Snart blir det sängen, och jag hoppas du vet att du finns i mina tankar lill hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar