söndag 29 augusti 2010

Finner ingen mening.



haha.. vet att jag är sämst på att uppdatera. Men ska bättra mig.
Men helgen har faktiskt varit bra, eller ja. Inte fredagen kanske, men igår var det bra !
Blev en tidig kväll för mig i fredags, men ibland är det väll sånt som händer ;) man lär sig av sina misstag så att säga.
iallafall, jag skrev in mig på innebandyn igår alltså så ska jag fortsätta spela !! Vilket inte var tänkt från början, men jag blev galet sugen igår när vi var där. Testa klubba och lite så ska få en denna säsong, fint !
Har myst med Victor hela dagen, kollat på film och bara tagit det lugnt.
Ska sova alldeles straxt, har sovmorgon imorgon och skolfoto ! Har ingenting att ha på mig, för det jag vill ha ligger i tvätten - smart Jenny. Så ska rota igenom garderoberna imorgon tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar