söndag 30 augusti 2009

Kanon helg.

Vaknade natten till fredag av att jag inte kunde andas.. hemskt var det.
Hade planerat helgen så bra, men den blev helt annorlunda fast bra i alla fall !
Frida och jag tog en fika på fredagen och pratade och det var hur skönt som helst :)
Åkte hem till henne, hostade och knarkade halstabletter..
På kvällen blev det Eksjö festivalen, inte som planerat skulle ha umgicks med dig ju men det blir en annan dag :)
I alla fall, fredagen vart lyckad :) Frida, jag, Carro & Andreas käkade hos Carro och förfestade :)
Kanske inte blev lika lyckad inne i Ekjsö, men sånt får man ta ibland.. du gjorde ditt val den kvällen och jag gjorde mitt.

Vaknade hos Carro på lördag morgon i samma säng som Frida, haha ! mysigtmysigt !
Frida och jag åkte till Tranås och köpte ett par byxor till mig, sen åkte vi hem och duschade fixade oss i ordning sen så åkte vi ner och skrev in oss på innebandyn :) greeeat !
Kvällen spenderades i Eksjö den med :) riktigt kul kväll, längesen jag hade så kul och det behövdes !
Tack Frida, Milli, Bror, Jocke & Linus :)

Idag mår man ju som man förtjänar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar