onsdag 19 augusti 2009

Första dagen i SP1B


Jaha, då va första dagen i den nya klassen avklarad !
13 tjejer är vi,.. känns lite udda :P Men en hyfsat trevlig klass var det allt (:

Amanda & Lovisa var två kanon tjejer ju, :) hoppas vi får kul tillsammans dessa tre år som vi har framför oss :)

Var inte speciellt nervös i morse, men det var spännande att träffa nya människor :) och imorgon kommer tvåorna & treorna tillbaka, !
Så jag får träffa Fridilus :D<3

Min kära mor fyller år idag också, Grattis ! Har käkat lite räkor oså ikväll, det satt inte fel ;) jag älskar dig mamma <3

Det bästa är att det är sol ute ;o riktigt skönt !
Annars har dagen varit kanon :) Imorgon tror jag första simpasset blir :)
Nu ska jag sova, imorgon blir det upp tidigt ! ungefär ... 05.50 sådär !

Godnatt :)

2 kommentarer: