måndag 21 februari 2011

yes, idag så !

ikväll fick jag känslan av att kohonen och stenberg var med  mig på planen !
Gaah, träningen gick ju bra ikväll :)
Mycket rolig, benen var kanske lite trötta ! Men jo det gick bra tycker jag själv.

Bror kom hem idag, mysigt ! Saknat honom massa, vart dock inte så jääätte mycket att umgås ikväll. Men vi ska nog ta oss en kväll i veckan och umgås bara vi :)

Va på praktikplatsen en sväng idag med, tror jag kommer trivas som fisken i vattnet där.
Tillbringade förövrigt nästan hela lovet med Majssii ! Det var så underbart, och jag trivs som fasen med den tjejen. Henne gillar jag,

nej dags för sängen, ska lägga mig i nyalakan ikväll ! muuuumma, bara du som fattas.
Men hoppas på att få se ditt fiina leende i veckan :)
godnatt
puss.
Vill utomlands och bli brun nuuuuuuuu !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar