tisdag 15 februari 2011

åååååhhh !

shit, idag har jag känt mig som en treåring, men det måste fan var okej ibland alltså!Träffat världens bästa innebandyspelare Mika Kohonen och killen som är så galet snygg att man smälter, okej nej inte så kanske. Men han är jävligt snygg och det är han som leder poängligan vilket är Henrik Stenberg.
Fick min matchklubba & klubban jag fick av Karolina Widar ( en av världens bästa innebandyspelare ) signerade av dom två !
Är jag lycklig ? :D JAAAAAAAAAAAAAAA! 
haha, känner mig så töntig egentligen. Men nej, det kommer upp bilder snart eller det blir en ny header med dom tänkte jag oså mig på. Fick ju lite bilder tillsammans med dom också.

Denna dag kommer jag leva länge på, shit !
Varit glad och alldeles hyper hela dagen.
Mummmaa !

Nej, ta bort ditt treåriga prat nu och va lite mogen Jenny !
Jag har haft en förjävla bra dag, träffat dom, fikat med maja på stan, träffat milli & bara tagit det lugnt ikväll.
Det jobbiga är att jag.., saknar dig lite men bara liiite.
Ska dejta kudden, du är ju långt borta som fan ifrån mig så.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar