onsdag 31 mars 2010

Ge mig denna tid imorgon kväll !



Imorgon tjejer, då ska vi äga dansgolvet från början till slut !
Så sjukt taggad så det finns inte.
Det är ju som sagt, för er som inte vet.. Nv/Op- fest.
Jag kunde inte vara med på den sist eftersom jag opererades den natten festen var, tyvärr ! Men jag ska ta igen det denna gång :D

Tjejerna ska hit på förfest imorgon, käka god mat och ha roligt. Lyssna på go musik, alltså så som det ska vara. Favorit i repris !!

Mina kusiner från Uppsala kom hit idag och även min farmor och farfar eftersom de ska på begravning imorgon. Fick följa med om jag ville, men jag har ett äckligt matte prov i morgon som måste göras och jag har inte pluggat ett skit till det. Det får gå som det går.
Men nu ska jag sova så jag är utvilad tills imorgon.

Godnatt mina favoriter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar